Taky máte pocit, že v době superpočítačů máme více starostí než dříve?
- Nebaví vás pořád dokola kontrolovat, zda-li zaměstnanci plní úkoly a kritické termíny?
- Předáváte činnosti ostatním nebo i novému zaměstnanci?
- Dodržujete platné normy pro revize zařízení?
- Plníte EMS normy?
- Chcete mít vše po ruce a zasahovat, jen v případě problémů?
- Chcete, aby téměř vše běželo samo?
- .....je toho mnoho
Pak máme pro vás řešení:
postupně prokliketje kapitoly....
Řízení provozu
Směnový deník
Agenda "směnového deníku" umožňuje chronologickou evidenci událostí spolu s plánovanými
úkony během směny. Tato agenda je přizpůsobena tak, že přislušné směně a odpovídajícím
zaměstnancům (vedoucímu směny, operátorům, jeřábníkovi, ...) poskytuje informace
o tom, co se bude dít, případně co je od zaměstnance očekáváno v dané chvíli.
Systém generuje podle připraveného plánu jednotlivé pokyny pro obsluhu. Každému
záznamu může být připojen libovolný dokument nebo odkaz.
Úkoly
V agendě úkolů vidí uživatelé (zejména THP, ale i provozní zaměstnanci - dle definovaných oprávnění) firemní úkoly. Je možné definovat periodické úkoly, které se automaticky plánují i na příští termín. Je rozlišováno mezi uživatelem - čtenářem (může úkol pouze vidět - jen pro informaci), řešitelem (může úkol buď vyřešit, nebo nevyřešit a požadovat další detaily) a vlastníkem (určuje požadovaný termín splnění a řešitele).
Informace
V informacích se shromažďují všechny pokyny, sdělení a směrnice. Každý zaměstnanec, kterému je informace zobrazena explicitně potvrzuje přečtení. Výhodou oproti e-mailu je, že informace určené více zaměstnancům se zveřejňují pouze jednou a každý sám za sebe pouze potvrzuje čtení. V dané chvíli je přehledně jasné, kdo již pokyn/směrnici/nařízení četl a kdo ne. Informace mohou mít omezenou platnost a samy se zneplatňují.
Dokumentace a odkazy
Všechny agendy mohou obsahovat odkazy na dokumenty, které jsou hromadně zahrnuty v modulu "Dokumentů a odkazů". Sdílené dokumenty lze spravovat v režimu Check-In/Check-Out.
Řízení údržby
Kniha závad a údržby
Kniha závad a údržby eviduje závady a údržbu všech zařízení firmy. Činnost údržby je díky tomuto modulu zjednodušena a je možné sledovat její průběh. Periodicky se opakující servis je rovněž nabízen a generován i na příští období. Opravy mohou být přiděleny jmenovitým zaměstnancům, oddělení firmy nebo spojeny s externím dodavatelem. Opravy a servisní úkony lze rovněž kumulovat a provádět až při definovaných událostech (jako je třeba pravidelná odstávka atp.).
Závady, opravy a výkony údržby jsou propojeny s jedním či více zařízeními firmy, které jsou definovány v hierarchickém stromu. Aktuálnost stromu zařízení zajišťuje oprávněný pracovník. V systému lze evidovat i kódy KKS. Viz:
- KKS (Kraftwerk-Kennzeichensystem) je systém označení technologických celků a jejich komponent v projektování, údržbě a správě zařízení v elektrotechnice, plynárenství a energetice
- naplňuje platné normy ČSN (EN, IEC a ISO) pro zhotovení dokumentace v oblasti energetiky, elektrotechniky, stavebnictví, strojní technologie, jejich řídicích a informačních systémů v souladu se směrnicemi EU, čímž zasahuje do všech oblastí od projektování, přes údržbu až po likvidaci zařízení
- označení je zpravidla v místech kde je instalován rozvod elektrického proudu, nebo jiného média
Protokoly a odkazy
Kniha závad a údžby spolupracuje s modulem dokumentace, takže je snadné evidovat protokoly, revizní zprávy atd.
E-maily
Při vyřizování jednotlivých závad je umožněna rovněž mailová komunikace s partnery a dodavateli. Rovněž lze nastavit pravidla pro automatická mailová hlášení při vyjímečných událostech.
Registr
V systému jsou k dispozici centrální registry, které se používají v dílčích agendách. Jsou zde mimo jiné:
- Projekty
- Zařízení
- Kontakty
- Události
- Kategorie
Objednávky a náklady
CoBrain+™ obsahuje modul objednávek a centrální evidence nákladů. Je implementován schvalovací vnitropodnikový proces sledování a čerpání rozpočtů
Kalendář
CoBrain+™ obsahuje centrální modul kalendáře, který je kompatibilní s kalendářem
třetích stran (MS Outlook,...)
- Uživatelský kalendář
- Kalendář pro údržbu zařízení firmy
- Kalendář akcí a informací
Nenašli jste nic užitečného? Podívejte se sem: "Process workflow integrovaný i na zakázku"
Dle přání zákazníka implementujeme libovolné pracovní a schvalovací postupy (Workflow).
Systém je konfigurovatelný a značně flexibilbí. Pracuje s kombinací databáze
a XML souborů.
Webové a datové služby
- Komunikace s technologií
- Komunikace s dalšími podnikovými systémy ERP (SAP, Helios, ...)
- Komunikace s MS-Outlookem a ostatními produkty MS Office (© Microsoft)
- Integrované CoBrain+™ WebServices