top_l
 

Taky máte pocit, že v době superpočítačů máme více starostí než dříve?

  • Nebaví vás pořád dokola kontrolovat, zda-li zaměstnanci plní úkoly a kritické termíny?
  • Předáváte činnosti ostatním nebo i novému zaměstnanci?
  • Dodržujete platné normy pro revize zařízení?
  • Plníte EMS normy?
  • Chcete mít vše po ruce a zasahovat, jen v případě problémů?
  • Chcete, aby téměř vše běželo samo?
  • .....je toho mnoho

Pak máme pro vás řešení:

postupně prokliketje kapitoly....

Řízení provozu

SDSměnový deník

Agenda "směnového deníku" umožňuje chronologickou evidenci událostí spolu s plánovanými úkony během směny. Tato agenda je přizpůsobena tak, že přislušné směně a odpovídajícím zaměstnancům (vedoucímu směny, operátorům, jeřábníkovi, ...) poskytuje informace o tom, co se bude dít, případně co je od zaměstnance očekáváno v dané chvíli.
Systém generuje podle připraveného plánu jednotlivé pokyny pro obsluhu. Každému záznamu může být připojen libovolný dokument nebo odkaz.

RPÚkoly

V agendě úkolů vidí uživatelé (zejména THP, ale i provozní zaměstnanci - dle definovaných oprávnění) firemní úkoly. Je možné definovat periodické úkoly, které se automaticky plánují i na příští termín. Je rozlišováno mezi uživatelem - čtenářem (může úkol pouze vidět - jen pro informaci), řešitelem (může úkol buď vyřešit, nebo nevyřešit a požadovat další detaily) a vlastníkem (určuje požadovaný termín splnění a řešitele).

RIInformace

V informacích se shromažďují všechny pokyny, sdělení a směrnice. Každý zaměstnanec, kterému je informace zobrazena explicitně potvrzuje přečtení. Výhodou oproti e-mailu je, že informace určené více zaměstnancům se zveřejňují pouze jednou a každý sám za sebe pouze potvrzuje čtení. V dané chvíli je přehledně jasné, kdo již pokyn/směrnici/nařízení četl a kdo ne. Informace mohou mít omezenou platnost a samy se zneplatňují.

DODokumentace a odkazy

Všechny agendy mohou obsahovat odkazy na dokumenty, které jsou hromadně zahrnuty v modulu "Dokumentů a odkazů". Sdílené dokumenty lze spravovat v režimu Check-In/Check-Out.

Řízení údržby

KZKniha závad a údržby

Kniha závad a údržby eviduje závady a údržbu všech zařízení firmy. Činnost údržby je díky tomuto modulu zjednodušena a je možné sledovat její průběh. Periodicky se opakující servis je rovněž nabízen a generován i na příští období. Opravy mohou být přiděleny jmenovitým zaměstnancům, oddělení firmy nebo spojeny s externím dodavatelem. Opravy a servisní úkony lze rovněž kumulovat a provádět až při definovaných událostech (jako je třeba pravidelná odstávka atp.).


Závady, opravy a výkony údržby jsou propojeny s jedním či více zařízeními firmy, které jsou definovány v hierarchickém stromu. Aktuálnost stromu zařízení zajišťuje oprávněný pracovník. V systému lze evidovat i kódy KKS. Viz:
  • KKS (Kraftwerk-Kennzeichensystem) je systém označení technologických celků a jejich komponent v projektování, údržbě a správě zařízení v elektrotechnice, plynárenství a energetice
  • naplňuje platné normy ČSN (EN, IEC a ISO) pro zhotovení dokumentace v oblasti energetiky, elektrotechniky, stavebnictví, strojní technologie, jejich řídicích a informačních systémů v souladu se směrnicemi EU, čímž zasahuje do všech oblastí od projektování, přes údržbu až po likvidaci zařízení
  • označení je zpravidla v místech kde je instalován rozvod elektrického proudu, nebo jiného média

DOProtokoly a odkazy

Kniha závad a údžby spolupracuje s modulem dokumentace, takže je snadné evidovat protokoly, revizní zprávy atd.

MOE-maily

Při vyřizování jednotlivých závad je umožněna rovněž mailová komunikace s partnery a dodavateli. Rovněž lze nastavit pravidla pro automatická mailová hlášení při vyjímečných událostech.

Registr

CAT

V systému jsou k dispozici centrální registry, které se používají v dílčích agendách. Jsou zde mimo jiné:

  • Projekty
  • Zařízení
  • Kontakty
  • Události
  • Kategorie

Objednávky a náklady

CoBrain+™ obsahuje modul objednávek a centrální evidence nákladů. Je implementován schvalovací vnitropodnikový proces sledování a čerpání rozpočtů

Kalendář

Kalendář
CoBrain+™ obsahuje centrální modul kalendáře, který je kompatibilní s kalendářem třetích stran (MS Outlook,...)

  • Uživatelský kalendář
  • Kalendář pro údržbu zařízení firmy
  • Kalendář akcí a informací

Nenašli jste nic užitečného? Podívejte se sem: "Process workflow integrovaný i na zakázku"

WorkFlow
Dle přání zákazníka implementujeme libovolné pracovní a schvalovací postupy (Workflow). Systém je konfigurovatelný a značně flexibilbí. Pracuje s kombinací databáze a XML souborů.

Webové a datové služby

  • Komunikace s technologií
  • Komunikace s dalšími podnikovými systémy ERP (SAP, Helios, ...)
  • Komunikace s MS-Outlookem a ostatními produkty MS Office (© Microsoft)
  • Integrované CoBrain+™ WebServices